Comuna Luncavita
Comuna Luncavita


CURS VALUTAR BNR
EUR 4.5340 Lei
GBP 5.3492 Lei
MDL 0.2186 Lei
USD 4.1702 Lei
plateste online taxe impozite si amenzi
Harta Comunei Luncavita
Sistemul de Informatii Schengen II 2013
  11:25 am, 25 Apr 2017
Membra a Asociatiei Comunelor din Romania din anul 2004      Contact institutii din comuna Luncavita Informatii de contact a institutiilor din Comuna Luncavita
Despre Luncaviţa
1. Prezentarea Comunei 
2. Societatea și cultura 
3. Mediul Instituțional Local 
4. Economia 
5. Analiza SWOT a comunei Luncavița 
6. Strategia de dezvoltare 2012-2016 
7. Strategia de dezvoltare 2014-2020 
8. Luncaviţa in imagini 
TRANSPARENȚA DECIZIONALĂ ȘI LIBERUL ACCES LA INFORMAȚIILE DE INTERES PUBLIC
Proiecte supuse dezbaterii 
Bugetul Comunei Luncaviţa 
Comunicarea actelor fiscale 
Comunicarea Anunțurilor Publice 
Declarația de aderare la valorile fundamentale 
Declarații de interese și avere 
Dispozitiile primarului 
Organigrama 
Parteneri 
Proiecte realizate 
Servicul de Voluntariat pentru Situaţii de Urgenţă 
Stare civilă  
S.P.C.L.E.P. 
Urbanism 
Vânzări terenuri agricole 
Comunitate
Cultura si traditii 
Educatie Europeana 
Invatamant 
Persoane Juridice 
Sănătate 
Sport 
Viata sociala 
Viata spirituala 
Organizatii in comuna 
Cetateni de onoare 
Consiliul Local
Declarații de interese și avere 
Membrii Consiliului Local 
Hotărâri de consiliu
Hotărâri 2004-2008 
Hotărâri 2008-2012 
Hotărâri 2012-2016 
Hotărâri 2017-2020 
Info utile
Agenția Națională Antodrog 
Linkuri utile 
Turism & imprejurimi 
Evenimente 
Campionii Educației Digitale 
Evenimentele lunii iunie 2014 
Utilităţi Publice Luncaviţa
Declarații de interese și avere 
Raportări anuale 
Orgranigrama SC UPL SRL 
Filiala Judeţeană Tulcea a Asociaţiei Comunelor din România
Adunări generale 
Alegeri ACoR Tulcea 
Cooperare la nivelul ACoR Tulcea 
Cursuri de perfecționare 
Organigrama Filialei Județene 
Statul de Funcţii al Asociației Comunleor din România 

Harta Comunei 

Harta Site web 
Nesletter
Nu uitati sa confirmati abonarea prin apasarea linkului de confirmare din emailul primit in acest sens. Va multumim pentru alegere!
Info Utile



plateste online taxe impozite si amenzi
Achizitionare online Permise de pescuit si Permise de acces in Rezervatia Biosferei Delta Dunarii
eXTReMe Tracker




plateste online taxe impozite si amenzi



Comunitate > Invatamant

Anunț angajare Contabil Liceu Luncavița


ANUNŢ

Avand in vedere prevederile H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea regulamentului cadru privind stabilitatea principiilor generale de ocupare a unui post vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice

LICEUL TEHNOLOGIC”SIMION LEONESCU”LUNCAVITA
Organizeaza CONCURS pentru ocuparea a 0,75 post vacant de administrator financiar II S (contabil sef)

Proba scrisă a concursului se organizează, la sediul instituţiei, in data de 9 decembrie 2015 , ora 9,.00 iar proba practică şi interviul se vor organiza in data de 11 decembrie 2015, începând cu ora 9,00.
Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 27.10.2015-9.11.2015 ,între orele 9,00-12,00 la secretariatul Liceului Tehnologic”Simion Leonescu”Luncaviţa. Persoana de contact:secretar Damian Tanţa, tel:0240541296, e-mail: luncavita.scoala@yahoo.com

I.Condiţiile de participare la concurs

1. Pregătirea profesională impusă ocupantului postului:
-studii superioare economice absolvite cu diplomă de licenţă;
-vechime în domeniul financiar-contabil de minimum 3 ani, în instituţii bugetare;
-cunoaşterea legislaţiei fiscale;
--cunoştinţe de operare PC în vederea instalarii şi utilizării aplicaţiilor de specialitate oficiale furnizate de către instituţii financiare.

2. Domenii de competenţă:
-gestionarea resurselor financiare;
-contabilitate;
-control financiar preventiv;
-asigurarea bazei tehnico-materiale;
-gestionarea fondurilor obţinute prin proiecte.

II.Dosarul de înscriere la concurs va conţine următoarele documente:
-cerere de inscriere la concurs adresata conducatorului institutiei publice organizatoare;
– copie act identitate;
–copiile documentelor care atestã pregãtirea şi experienţa profesionalã;
– adeverinţã medicalã eliberată, de catre medicul de familie sau de către unităţile sanitare abilitate,cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului,care sã ateste starea de sãnãtate;
– copia carnetului de muncã,conform cu originalul, sau dupã caz, adeverinţa care sa ateste vechimea in specialitatea studiilor;
– cazier judiciar;
– curriculum vitae;
– recomandare de la ultimul loc de munca;
-alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului
-opisul dosarului în dublu exemplar.
Actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale în vederea verificării conformităţii copiilor cu originalul.

III.Probele de concurs :
1. Selecţia dosarelor;
2. Probă scrisă;
3. Porbă parctică;
4. Interviu

IV Bibliografie:
1. Legea educatiei nationale nr. 1/2011
2. Legea contabilitatii nr. 82/1991, cu modificarile si completarile ulterioare
3. Legea bugetului de stat pe 2015
4. Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe 2015
5. Legea nr. 53/2003 cu modificările şi completările ulterioare
6. Legea 284 din 28.12.2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice
7. Legea 285 din 28.12.2010 privind salarizarea în 2011 a personalului plătit din fonduri publice
8. O.M.F.P. nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia
9. O.M.F.P. nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii.
10. Legea finanţelor publice nr. 500/2002 cu modificările ulterioare
11. Legea 22/1996. Ordinul nr. 5133/05.11.1997 privind angajarea gestionarilor, HCM nr. 2230/1969
12. Hotărârea nr. 2139/30.11.2004, actualizată, pentru aprobarea catalogului privind clasificarea şi duratele normelor de funcţuionare a mijloacelor fixe.
13. H G nr 9/7.01.2015 pentru modificarea H G nr 72/2013 privind aprobarea normelor metodologice pentru determinarea costului standard per elev/prescolar si stabilirea finantarii de baza a unitatilor de invatamant preuniversitar de stat,care se asigura din bugetul de stat,din sumele defalcate din TVA prin bugetele locale,pe baza costului standard per elev
14. HG ne. 1860/2006 referitoare la drepturile băneşti pe peruioada delegării.
15. Decret nr. 209/1976 privind Regulamentul operaţiunilor de casă
16. Legea 126/2002 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr 33/2001 privind acordarea rechizitelor scolare
17. OG nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar-preventiv, cu modificările şi completările ulterioare.
18. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 522/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv.
19. Ordin M.E.C.T.S. nr 4016/2011 privind criterii specifice şi metodologia de acordare a sprijinului financiar in cadrul programului naţional de protecţie socială “Bani de liceu”.
20. HG nr. 844/2008 privind stabilirea cuantumului de burse pentru elevi.
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul unităţii de învăţământ sau la telefon 0745509176.

Director
PROF. ANA ARCUS




17808 citiri | Autor: Primaria Luncavita |

Toate drepturile sunt rezervate de Primaria Luncavita © 2007-2017 ÷ Confidentialitate ÷ EuroMarket.ro Servicii profesionale web design RPI Promovare pe internet